tel. 514748543
 
 0.00 PLN
0
 
0
 
 FILTROWANIE

Regulamin sklepu internetowego www.autobox.net.pl

 

I. Podstawowe pojęcia

Sprzedawca – Firma Auto BOX z siedzibą w Białymstoku przy ulicy Mieszka I-go 2/1 /38, miejsce prowadzenia działalności: Auto BOX, Sklep nr1 BIAŁYSTOK 15-054, ul. Mieszka I-go 8C lok. 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców z NIP 5422511731, REGON 200346465 przez Prezydenta Miasta Białystok.

Sklep - serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.autobox.net.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

Klient - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu (w tym również Konsument).

Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Regulamin - niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.

Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu.

Formularz Zamówienia - usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient nie posiadający konta użytkownika, może dokonać zakupu Towarów.

II. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klienta ze Sklepu, dostępnego pod adresem internetowym https://www.autobox.net.pl

  2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

  3. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.

III. Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.

  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez https://www.autobox.net.pl/ oraz e-mailowo na adres esklep@autobox.net.pl , 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem w postacji faktury PRO FORMA wraz z informacjami prawnymi.

  3. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji jest to jednoznaczne z zawaciem umowy kupna-sprzedaży i rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:

    1. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - rozpoczyna się maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych po jego przyjęciu do realizacji / potwierdzeniu przez Sprzedawcę,

    2. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym - rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sklepu za złożone zamówienie i potwierdzeniu przez Sprzedawcę maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych

  1. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-16 [godzin, w których pracuje sklep].

  2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT/imienną.

  3. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

    1. Telefon - 514748543

    2. E-mail - zamówienia: esklep@autobox.net.pl / biuro: mailto:biuro@autobox.net.pl

    3. komunikator GG - 39639401

    4. Adres korespondencyjny – Auto BOX, ul. Mieszka I-go 8C lok.2, 15-054 BIAŁYSTOK

  4. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.

  5. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w ust. 7 powyżej, Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.

  6. Zamawianie i właściwy dobór części:
    9.1 Przypisanie części do danego auta nie gwarantuje, że będzie ona pasowała. W celu ułatwienia właściwego doboru części, podajemy dodatkowe dane np. dane producenta, nr katalogowy, numer oryginalny OE, nr zamienników, rzeczywistw zdjęcie, charakteryystyczne cechy, wymiary, specyfikację techniczną itp. Dane te mają charakter pomocniczy, mogą zawierać błędy i nie mogą stanowić roszczeń względem firmy Auto BOX.
    9.2 W celu właściwego dopasowania części Kupujący przed zakupem powinien dokonać konsultacji ze Sprzedawcą pisząc email-a esklep@autobox.net.pl lub dzwoniąc na podane nr telefonu podając niezbędne dane tj. podając nr nadwozia VIN  samochodu i parametry/wyposażenie danej wersji.
    9.3 Występują przypadki, że dobór wg nr VIN nie pozwala dokładnie ustalić właściwej części i wówczas należy zdemontować cześć z auta i dobrać wg wzoru.
    9.4 Podstawą dla doboru odpowiedniej częsci są dane dostarczone przez klienta, katalogi i oprogramowanie producentów części i samochodów, nie ponosimy odpowiedzialności za błędny występujace w katalogach i bazach danych, modyfikacje pojazdów np. przez wymianę silnika itp.

  7. Ograniczenie odpowiedzialności.
    10.1 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z używania produktów w nietypowych warunkach, wadliwej konserwacji, wykorzystania do celów niezgodnych z przeznaczeniem lub innych niż przewidziane przez produenta, przechowywania w nieodpowiednich warunkach, normalnego zużycia produktów, montażu niezgodnego z zaleceniami oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu części przylegających lub współpracujących z danym produktem.

IV. Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia

  1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy INPOST (kierier i paczkomaty) a podane poniżej koszty dotyczą usług realizowanych wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  2. Opłata za wysyłkę (ceny w PLN zł)

  • Pocztą Polską płatność przelewem bankowym/Przelewy24.pl:

- do 0,30 kg: eCommerce ekonomiczna 7,90 zł - przewidywany czas doręczenia 5-7 dni roboczych

- do 5 kg: Pocztex Kurier48 16 zł - przewidywany czas doręczenia 2-3 dni robocze

- do 10 kg: Pocztex Kurier48 18 zł - przewidywany czas doręczenia 2-3 dni robocze

  • Pocztą Polską płatność za pobraniem zapłacisz gotówką przy odbiorze:

- do 5 kg: Pocztex Kurier48 19 zł - przewidywany czas doręczenia 2-3 dni robocze

- do 10 kg: Pocztex Kurier48 20 zł - przewidywany czas doręczenia 2-3 dni robocze

  • Firmą kurierską INPOST płatność za pobraniem zapłacisz gotówką przy odbiorze:

- do 15 kg: 25 zł  - przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze

  • Firmą kurierską INPOST płatność przelewem bankowym

- do 15 kg: 18,50 zł - przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze

  • Firmą INPOST do paczkomatów płatność przelewem bankowym

- do 5 kg: 16 zł - przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze
 

  1. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.

  2. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zależnie od wybranej formy wysyłki od 2-5 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się = czas realizacji zamówienia (skompletowanie towarów do zamówienia) + przewidywany czas dostawy (już od 24 godzin w przypadku Polski).

  3. Podczas obioru przesyłki np. od kuriera zaleca się ocenę stanu paczki i sprawdzenie zawartości, czy towar nie został uszkodzony podczas transportu. W przypadku problemów prosimy o wypełnienie z kurierem protokołu szkody i poinformowanie obsługi sklepu na e-mail: biuro@autobox.net.pl o zaistniałej sytuacji posługując się nr zamówienia/ faktury PRO FORMA. Po otrzymaniu informacji obsługa sklepu skontaktuje się ze Klientem i podejmie odpowiednie działania.
  4. Przy zakupach od 500 PLN brutto po przedpłacie przelewem bankowyn wysyłka jest realizowana na nasz koszt SPRZEDAWCY

V. Formy płatności

  1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

    - płatność gotówką przy odbiorze osobistym
    - za pobraniem – przy odbiorze przesyłki zapłacisz gotówką kurierowi

    - szybkie i bezpieczne płatności internetowe on-line za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl (karty płatnicze, przelewy on-line, BLIK)

    - przelew bezpośredni na nasz rachunek bankowy Bank Millennium S.A. 36 1160 2202 0000 0001 5995 2574.

  2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku wyboru odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze okres na odebranie części wynosi 7 dni. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu.
    W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi Sklepu.

VI. Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)

  2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

  3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

  4. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

  5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

  6. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

  7. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

  8. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

  9. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

  10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

  11. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  12. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

  13. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

  14. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem.

  15. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

  16. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 6 pkt d niniejszego regulaminu.

VII. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres pisząc na e-mail: biuro@autobox.net.pl lub w formie pisemnej na adres: Auto BOX Sklep nr1, ul. Mieszka I-go 8C lok. 2, 15-054 BIAŁYSTOK .

  4. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

  5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy Auto BOX Sklep nr1, ul. Mieszka I-go 8C lok. 2, 15-054 BIAŁYSTOK .

  6. Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie

  7. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym) przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem.

  8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu przelewu bankowego na wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu konto bankowe.

  9. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.

VIII. Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.

3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość zlecać administratorowi ich poprawianie lub usunięcie. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

5. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.

IX. Postanowienia końcowe

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu: www.autobox.net.pl

2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą firmą Auto BOX. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru (paragon VAT, faktura VAT/imienna).

3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu: https://www.autobox.net.pl/index.php?idz_do=strony informacyjne&id=1

4. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.

5. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych.

6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

 

 



  WARTO PRZECZYTAĆ

ZADBAJ-O-ZDROWIE-I-SWOJ-KOMFORT-FILTRY-KABINY-ANTYSMOGOWE-PM-2-5
ZADBAJ O ZDROWIE I SWÓJ KOMFORT FILTRY KABINY ANTYSMOGOWE PM 2.5
Filtr kabiny - przeciwpyłkowy - antysmogowy dokładnego oczyszczania (PM 2.5) jakości przewyższającej wyposażenie fabryczne OE
więcej »
WPROWADZAMY-DO-SPRZEDAZY---
WPROWADZAMY DO SPRZEDAŻY !!!
OPEL INSIGNIA A OPEL Astra J 2009-2017 OPEL Zafira C od 2011 r.CHEVROLET Cruze od 2009 r. CHEVROLET Orlando od 2011 r
więcej »
  1  

 

 

DARMOWA
DOSTAWA

DO PACZKOMATU
POWYŻEJ 75 PLN
 

14 DNI
NA ZWROT

BEZ PODANIA PRZYCZYNY
 

POMAGAMY W DOBORZE CZĘŚCI
KONTAKT ON-LINE E-MAIL
 

SZYBKA
REALIZACJA

BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
  STREFA KLIENTA
  KONTAKT
Auto BOX Sklep nr 1
ul. Mieszka I-go 8C lok.2
15-054 BIAŁYSTOK
tel. 514748543
©    Oprogramowanie sklepu internetowego web-market.pl
 
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności »